wtorek, 23 czerwca 2015

I love you to the moon and back ...

Krótki tutorial ,aby stworzyć świetną ozdobę na ścianę dla siebie czy bliskich. Pasujące do wielu wnętrz zarówno tych kolorowych jak i stonowanych kolorystycznie. Wykonanie jest całkiem proste.

Hello, this time I decided to post some quick tutorial. How to make a decor for you and your beloved one. It's really easy and effective. So here we go.


Materiały/ The materials:
- podobrazie o wybranych przez was wymiarach (ja wybrałam format 20x20 )/ canvas


- czarna farba np. akrylowa/ black acrylic paint
- biały pisak olejny o wybranej grubości / white sharpie or a paint marker
- sucha pastela biała/ white dry pastel
- pędzle/ brushes
- naczynie na wodę/ a cup for water
- utrwalacz/ lakier do utrwalenia/ something to fixer


Do wykonania tej pracy zainspirowało mnie te wideo, przestawiające krok po kroku jak wykonać taki obrazek. ja kierując się tymi wskazówkami przeniosłam go na podobrazie i dodałam napis.

To make this one. I was inspired to this video, you can see step by step how to do it. And I basiclly just follow it. I just made it on canvas and add some lyrics.


Ja najpierw nałożyłam 2 warstwy czarnej farby (oczywiście odczekując aż wyschnie pierwsza) możecie pominąć ten krok jeśli wasze podobrazie jest czarne.

First of all I painted my canvas with 2 layer of black acrylic paint (I waited beetween the layers to dry) you can skip this step if your canvas is black already.
 Następnie przystąpiłam do zakreślania kształtów białą pastelą , rozcierania, poprawiania.

Then I started to mark the shape I wanted with white dry pastel. Then I rubed it and corrected it.


 Później lekkiego cieniowania za pomocą czarnej roztartej farby.

Later on I shadow it lightly with some black rubbed acrylic paint.


Wokół zrobiłam kilkanaście gwiazd, dodałam napis i utrwaliłam lakierem.

In the background I made some stars, added a lyrics and fixer it.
 

This is the final result I'm satisfited with it. I really hope some of you decide to make it. Share your opinion in a comment if you want it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz