niedziela, 19 marca 2017

Jeleń + tusz / deer + ink = supriese

Hej, tym razem opiszę jak wykonałam starszą pracę opartą wyłącznie na czarnym tuszu i najzwyklejszej wodzie! Powiem wam szczerze,że po raz pierwszy malowałam tuszem zwierzę, wcześniej były to bardziej ekspresyjne szkice rąk, niż 'żywego' stworzenia. Niestety nie mam już oryginału zdjęcia z którego korzystałam przy konstruowaniu jelenia,ale mam nadzieję,że to nie jest wielki problem dla was. Z góry uprzedzam,że nie ma zbyt wielu zdjęć, tak się zarysowałam,że zapomniałam tego uwiecznić i pierwsze zdjęcie jest troszkę niewyraźne ponieważ wykonywałam je jeszcze starym aparatem ;)

Hello my Dear puppies! This time I decided to share with you my old drawing and how I made it. It was the first time that I used only ink to draw an animal. Unfortunely I don't have anymore the orginal picture that I used as a guide to draw this deer I only remamber that was a colour photo. When I was making it I kind of forget to make photos in each step so yeah. but I wanna share it with you anyway. So here we go ;)

Materiały/The materials:
- ołówek 2B albo HB do szkicu/ pencil 2B or HB to sketch
- gumka do ścierania/ eraser
- czarny tusz/ black ink
- pędzle/ brushes
- biała kartka ( u mnie format B1 )/ white paper
- słoik / kubek / pojemnik na wodę/  dish for a water
- woda/ water


1. Wstępny szkic,pamiętajcie,że ulegnie on zmianom więc stawajcie linie delikatnie
2. In this bad quality photo you can (I wish) see my sketch of the title deer.




2. Jeśli nigdy nie wykonywaliście pracy z tuszem, zanim przystąpicie do malowania poróbcie linie,esy floresy, poeksperymentujcie samym tuszem, oraz tuszem i wodą by się z nim oswoić i zobaczyć jak się z nim pracuje ;)
2. If you never worked with ink before I recomended to first make some lines and experimented with water,or just ink to practise a little.
3. Podkreśliłam i zamalowałam elementy które były najciemniejsze i dodałam cienie. Te prace zostawiłam bez tła.
3. I marked and colour some elements that was the darkest and I also added some shadows. And basicially that's it. I don't added any backgraound. I like it this way ;)

Malujecie tuszem? Lubicie tę technikę ? Podzielcie się swoją opinią o rysunku w komentarzach ;)
Have you ever worked with ink,how was it? Do you like this technique? Make sure to answeat at least one of this question. To the next time ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz